[linux-programlama] Re: DENEYİMLİ PROGRAMCILAR ARIYORUZ (ViceBusiness.com)

---------

From: Ali AYEN (a2@aliayen.com)
Date: Mon 08 Mar 2004 - 05:21:40 EST

    Bilgisayar M=FChendisi demek bilgisayar=FD yemi=FE yutmu=FE, g=F6z=FC =
    kapal=FD kullanan
    ki=FEi demek de=F0ildir.=20

    Bilgisayar M=FChendisli=F0i =3D Bilgisayar + =DDnanamayaca=F0=FDn=FDz =
    kadar matematik
    demektir.

    Sizin Bili=FEim Teknolojileri g=F6r=FC=FE=FCn=FCz olduk=E7a =
    k=FDs=FDtl=FD g=F6rd=FC=F0=FCm kadar=FDyla.
    E=F0er bilgisayar m=FChendisleri olmasayd=FD aynal=FD bir boru =
    i=E7erisinden veri
    ileti=FEimi yapmak kimin akl=FDna gelecekti?

    =DDsterseniz bilgisayar m=FChendisli=F0i e=F0itimini hakk=FDyla veren =
    bir =FCniversiteye
    gidip ara=FEt=FDrma projelerini bir inceleyin...

    Bilgisayar m=FChendisli=F0i b=F6l=FCm=FCnde bir =FEey =F6=F0retilmiyor, =
    t=FCm bilgisayar
    m=FChendisleri fasa fiso diyerek bir meslek grubunu zan alt=FDnda =
    b=FDarkm=FD=FE
    oluyorsunuz.

    =DDyi =E7al=FD=FEmalar.=20