[linux-programlama] Re: DENEYİMLİ PROGRAMCILAR ARIYORUZ (ViceBusiness.com)

---------

From: ibrahim sert (sertibrahim@hotmail.com)
Date: Mon 08 Mar 2004 - 01:35:35 EST

       hayır ilanın yanlışlığı zaten bariz bir şekilde belli de neden bu kadar
    bilgisayar mühendisliğine gıcığınız var analamış değilim....
      tamam bir program yazmak ve istenilen dilde ve linuz işletim sistemi ile
    uğraşmak için bilgisayar mühendisi olmanız tabiki gerekmez ama bilgisayar
    mühendisleri de biz mühendisiz bunlarla uğraşmayalım demiyorlar çünkü özelde
    çalışmak isteniliyorsa her konuyu en azından çözüm üretecek kadar bilgi
    sahibi olmak gerekir..
       öyle ben bu dillerinin hepsini biliyorum ama neden ben bilg. müh değilim
    diye işe başvuramıyorum demek de olmaz...
       bir de Ktü bilg .müh öğrencilerinin bitirmelerini ben yapıyorum
    demişsiniz onu size yaptıranların ayıbı ben de ktüden mezun oldum fakat
    birbaşkasına da yaptırmadım uğraştım ve yaptım...
        sonuçta bilgisayar müh. olmakla herşey bileceği anlamına gelmez fakat
    hiç bir şeyde bilmeyip oturup popo büyüteceği anlamına da gelmez....

    "Övülmek isterseniz alçak gönüllülüğü yem olarak kullanın." Lord
    Chesterfield

    Add photos to your messages with MSN 8. Get 2 months FREE*.
    http://join.msn.com/?page=features/featuredemail