[linux-programlama] Re: mobil java uygulamalari

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yuksel@linux-sevenler.org)
Date: Thu 10 Jun 2004 - 21:09:34 EEST

Tekrar selamlar,

Uzulerek soyluyorum ki mophun hevesim kursagimda kaldi :))
c++ ile yazilan mophun uygulamasini telefona yuklemeden once programi once=
=20
mophun.com'a gondermek gerekiyomus, onlar onay verdikten sonra da onlarin=20
sitesinden programi yukleyebiliyomu$uz, benim anladigim kendi yazdigimiz=20
uygulamayi emulator harici telefonda gormek kolay degil, bu yuzden mophun'u=
=20
tercih etmemekte fayda var sanirim. Diger taraftan verdiginiz Nokia 3650=20
ornegi cok ho$, mophunun cali$ma $ekli(program onayi) javada da var mi ?
yazdigim uygulamayi istedigim zaman cebe yukleyip kaldirabilirmiyim, buna d=
a=20
cevap verebilirseniz sevinirim. Mophun bu konuda oldukca kisitlayici=20
davranmi$, hic ho$ bir durum degil, umarim javada da boyle bir durum yoktu=
r=20

Yuksel OZCAN
http://muhasebeci.sf.net

Per=FEembe 10 Haziran 2004 10:53 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz: