[linux-programlama] Re: PHP - GTK

From: Gürkan Aslan (gurkan@iaslan.com)
Date: Sat 24 Jul 2004 - 19:46:21 EEST

On Sat, 2004-07-24 at 19:19, Veli Ak=E7akaya wrote:
> Merhaba,
Merhaba

> http://gtk.php.net adresindeki manuallere baktm,
> zaten bulabildiim tek kaynak onlar.
Gayet iyi...

> Ben zaten uygulamay tarayc zerinde altrmak
> istemediim iin GTK ile formlar, listeler vs.
> oluturuyorum. Ancak renmek istediim PHP+GTK=20
> uygulamalarimi derleyip derleyemeyeceim. Eer benim
> uygulamalarimi altrmak isteyen kullanclar GTK'yi
> kurmak zorunda ise bu pek kullanl olmaz, deil mi?=20

http://gtk.php.net/faq.php burada bu sorularinizin cevabi bulunuyor.=20
http://gtk.php.net/manual/en burada da diger sorularinizin yaniti
yatiyor.

Windows kurulumu icin ayrica:
http://michel.weimerskirch.net/software.php
adresine bakabilirsiniz.

>=20
> Peki baka bir alternatif var m? Yani programn
> tarayc zerinde yapt ilemleri taraycdan
> bamsz baka bir program arayz ile de yapmas iin
> ne nerebilirsiniz? Anladm kadar ile GTK pek
> kullanl olmayacak.=20

Eh, bi nebze java denilebilir belki... Ya da dotNet (mono)

> Bir de Kylix de DATABASE uygulamalari altrabilmek
> iin parasini verip yazlm almak gerekiyor deil mi?

Kylix'de uygulama gelistirmek icin once bir Kylix paketini borland=20
firmasindan satin almaniz gerekiyor. Diger kullanacaginiz tum ucuncu
parti toollar icin birsey soyleyemem, para isteyenleri icin para odemek,
digerleri icin ise lisanslarini incelemek gerek.

> lginiz iin teekkrler,
> Kolay gelsin...
Size de kolay gelsin

Sevgiler