[linux-programlama] Re: Visual basic for linüx????

From: Gürkan Aslan (gurkan@iaslan.com)
Date: Fri 23 Jul 2004 - 23:33:39 EEST

On Thu, 2004-07-22 at 17:52, =C3=96zg=C3=BCr U=C3=B0ur wrote:
> phoenix diye bir proje duymu=C5=9Ftum.
> Mehmet USLU <mehmetuslu@dizla.com> wrote:Arkadaslar kusura bakmayin... Be=
n lin=C3=BCx ile program yazmak istiyorum...
> Windows tabanli bir =C3=A7ok programim var fakat visual basic =C3=BCst=C3=
=BCn orta derecesi
> kadar biliyoum ve baska bir dille hi=C3=A7 ugrasmadim.. Visual basic for =
lin=C3=BCx
> var mi? Bir aralar gambas diye bir seyduydum indirdim. fakat
> =C3=A7alistiramadim....
> Bu konu ile ilgili bana yardimci olur musunuz?

Ben bu konunun sadece kulagimi tirmalayan kismiyla ilgili cevap vermek
istiyorum: Linux "Lin=C3=BCx" olarak yaz=C4=B1lmaz ve okunmaz. Linux, Linux=
 olarak
yaz=C4=B1l=C4=B1r ve Linux olarak okunur. Bunun icin google'da kucuk bir ar=
amayla
Linus Torvalds'in kendi sesiyle telafuz ettigi halini arayabilirsiniz
(www.linux.org da da var).

Ayrica eger cekirdekten degil de sistemden bahsediyorsak GNU/Linux
olarak kullanmakta da fayda var.

Dipnot: Microsoft'un ipiyle GNU/Linux platformunda orgu ormek pek akil
kari degil...

--=20
Gurkan ASLAN
Software Developer