[linux-programlama] sudo ile root haklari

From: Yasin ERGENE (yasin@crazypromo.org)
Date: Thu 08 Jul 2004 - 11:19:04 EEST

selam benim amacim apacenin gecici olarak root hakki elde etmesini
saglamak daha onceki sorumda ne ile yapabilirim diye sormustum Recai bey
sudo ile yapabilirsin demisti... denedim ama yinede sifre soruyor

root haklari ile calisan bir programdan bilgi almak istiyorum ama apache
calistirdigi icin bu programi istedigim bilgiler gelmiyor baska bir
teknik biliyormusunuz..? tesekurler cevaplar i=E7in...