[linux-programlama] Re: sudo ile root haklari

From: Bulent SENER (bsener@inonu.edu.tr)
Date: Thu 08 Jul 2004 - 11:48:28 EEST

apache'ye root yetkisinin verilmesi genel olarak önerilmemekle birlikte herhangi bir kullanicinin root haklarina sifre sorulmadan sahip olabilmesi icin /etc/sudoers dosyasinda NOPASSWD parametresini kullanmaniz gerekmekte. nasil yapabileceginize iliskin bir ornek gosterim dosyanin icinde var. o satiri degistirin ya da kopyalayıp kendi bilgilerinize gore duzenleyin
Saygilarimla,
Bulent SENER

08 Jul 2004 11:33 EEST tarihinde yazmışsınız: