[linux-programlama] Re: Linux Destek Merkezi

---------

From: admin@linuxdestek.com
Date: Fri 09 Jan 2004 - 06:23:06 EST

    ismim ibrahim

    Özel bir şirkette network system admin olarak görev yapmaktayım

    Linux a özel bir ilgim var ama Linux hakkında herşeyi bir yerde bulamıyordum
    site site gezmek zorunda kalıyordum bende Linux hakkında herşeyi tek bir
    sitede toplamaya karar verdim ve www.linuxdestek.com u açtım henüz 9
    günlüğüz hedefim en kısa zamanda daha geniş içerikle hizmet vermek bunun
    içinde tüm benim gibi linux a gönül veren arkadaşlarımın desteğine ihtiyacım
    var yardımcı olursanız sevinirim

    Bol Bol Linux :))