[linux-programlama] Re: Linux Destek Merkezi

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 09 Jan 2004 - 06:39:07 EST

    > ismim ibrahim
    >
    > Özel bir şirkette network system admin olarak görev yapmaktayım
    >
    > Linux a özel bir ilgim var ama Linux hakkında herşeyi bir yerde bulamıyordum
    > site site gezmek zorunda kalıyordum bende Linux hakkında herşeyi tek bir
    > sitede toplamaya karar verdim ve www.linuxdestek.com u açtım henüz 9
    > günlüğüz hedefim en kısa zamanda daha geniş içerikle hizmet vermek bunun
    > içinde tüm benim gibi linux a gönül veren arkadaşlarımın desteğine ihtiyacım
    > var yardımcı olursanız sevinirim
    >
    > Bol Bol Linux :))

    heyacaniniza seviniyorum. Peki linux2a katki vermek isteyen
    herkes sizin gibi, herseyi tek merkezde toplamaya kalkarsa ne
    olur?

    Cabaniza destek oluyorum, ama bu konuda sua dna calsian
    ekiplerle isbirligi icinde yapmaya calistinmiz mi?

    LKD olarak szie destek olmak isteriz. Bizim bir belge-cg'miz
    var. Ayrica bize paralel (ve bizim de destegimiz var )
    Nilgün hanımın önderliginde belgeler.org var.

    İlle bizimle calisin demiyoruz. ama berbaer calsiabilirsek,
    bundan hepimiz yarali cikmazmiyiz ?

    Hayirli olsun
    Mustafa Akgul

    PS: Bu tartismayi dernek, linux-sohbet yada belge-cg
    listeleriden yapmak daha anlamli olurdu.