[linux-programlama] Re: linuxprogramlama.com hk. ftp

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Fri 09 Jan 2004 - 06:19:41 EST

    On Fri, 2004-01-09 at 09:42, M.Ali VARDAR wrote:
    > Selamlar
    Merhaba,

    > Su son 4-5 aydir ozellikle gtksozluk2 ciktigindan beri asiri derecede
    > network kulklanimi yapiliyor. ornek olarak sadece gtksozluk icin aylik
    > 2.5GB aylik download digerleri ile birlikte bu rakam 3-3.5 gb
    > buluyordu. Toplamda 4-5 ay icin yaklasik olarak 15Gb indirme
    > yapilabiliyor. Su anda sitenin bir kopyasini baska yere aldim ancak bu
    > dosyalari koyacak bir ftpye ihtiyacim dolayisi ile bu kadar yuku
    > ustlenecek.

    ftp@linux.org.tr adresine de bunu iletirsen, ftp.linux.org.tr üzerinde
    biryerlerde yansılanabilir diye düşünüyorum.

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part