[linux-programlama] gimp fotograf editorü

---------

From: Ali Öz (guldemeti66@hotmail.com)
Date: Tue 06 Jan 2004 - 04:16:19 EST

    Degerli Arkadaşlar,
    Ben Gimp için bir eklenti yaptırmak istiyorum. bu eklenti. adobe
    photoshoptaki action task gibi olacak, yani daha önce bu program içinde
    yapılan eylemler kaydedilecek ve daha sonra kısayol tuşlarıyla diğer
    belgelere uygulanabilecek. Bu iş için ücret ödenecektir.
    Ayrıntılı bilgi ve irtibat;
    guldemeti66@hotmail.com
    0544 725 59 85
    0354 415 59 85