[linux-programlama] Re: mysql kylix

---------

From: Bulent Selek (bselek@best.com.tr)
Date: Mon 23 Feb 2004 - 03:48:37 EST

    Eger sql tablosu ile baglantini form designer uzerinde kurduysan SQL
    dataseti
    uzerinde ters tus, fields editor den OnGetText eventina istedigin gorsel
    degisimi gerceklestirecek kodu yazabilirsin

    Yok sql fieldlarin designer zamaninda tanimli degilse,
    soyle bir ornek isine yarar sanirim,

    DBEdit1.DataField:=ClientDataSet1.FieldList[0].FieldName;
    ClientDataSet1.FieldList[0].OnGetText:=GetTextEvent;

    procedure TForm1.GetTextEvent(sender: TField; var Text: String;
      displayText: Boolean);
    begin
      Text:=format('%2.1f',[Sender.AsInteger/10]);
    end;