[linux-programlama] Re: php sesion id

---------

From: Gokhan Geyik (gokko@gmx.com.tr)
Date: Thu 26 Feb 2004 - 02:13:21 EST

    Aykut YILDIZGÖRÜR wrote:
    > merhaba,
    Merhaba.
    > php ile hazirladigim bir sorgu sayfam var.
    > bir baglantiya tiklandiginda adres cubugunda
    > http://aykuty/index.php?sayfa=kbilgileri_sorgu&PHPSESSID=756c35fb0514824cd1ccfa3870e71d22
    > su sekilde bir adres gorunuyor.
    > ben phpsesionid numarasini gostermemek istemiyorum ve
    Yani gostermek mi istiyorsunuz?
    Sanirim gorunmesini istemiyorsunuz.
    Form gonderirken POST kullanirsaniz ve action'a bu degeri eklemezseniz
    elbetteki gorunmez.

    Ayrica bir oturuma ihtiyaciniz varsa session() kullanabilirsiniz.
    Islem bittikten sonra ise session_destroy() yapabilirsiniz.

    > sayfa kapatılınca bu olusturulan numaraninda temp klasorunden silinmesini ve artik gecerli olmamasini istiyorum..
    > yardimci olursaniz sevinirim

    Bu islemde sonra oyle bir dosya orada kalmayacaktir.

    Iyi Calismalar

    --
    Gokhan Geyik <gokko@gmx.com.tr>
    gokko.net