[linux-programlama] mysql kylix

---------

From: ibrahim sert (sertibrahim@hotmail.com)
Date: Mon 23 Feb 2004 - 02:20:08 EST

        mysql de tutarların gösterim olarak daha iyi okunması için format()
    fonksiyonunu kullanıyorum fakat yeni bir tutar girerkende okunabilirlik ve
    yazılabilirlik açısından kendisinin otomatik 3 sıfırdan sonra ',' koymasını
    istiyorum delphi yada kylix de edittext kullanıyorum tutar için bunu nasıl
    yapabilirim..
        Ama tabloda tutar değerini integer olarak tutuyorum.
    hepinize iyi çaılışmalar....

    Add photos to your e-mail with MSN 8. Get 2 months FREE*.
    http://join.msn.com/?page=features/featuredemail