Re: [Linux-programlama] RE: MySql Server yedekleme..

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Sat 25 Dec 2004 - 15:37:02 EET

> Merhaba ..

Selam,

> deneyecegim ama cok yogunum bu 1. gerekcem..2.ayni seyi dusunup deneyen
> olmuştur diye dusunmustum..3. ben bu isi kylix le yapacagim..Onerinin
> bir kisminida aslinda bu yonde olmasini istemistim..phyton mı , kylix mi
> , vs.. ? Nasil yaparsam en kolay ve kisa yoldan cozumu test
> edebilirim... ?

Nasıl isterseniz öyle yapın. Önceki malinizde yapmak istedikleriniz en fazla
yarım saatlik bir bash script ile rahatlıkla yapılabilir. (Çok farklı
konularda çok daha karmaşık şeyleri yaptım onun için biliyorum)

Yazılan scripti açılışa yerleştirirsiniz time i alırsınız config dosyası
yaparsınız bütün bu işlemleri backgroundda yaptırırsınız böylece init
processlerin sizi beklememesini sağlarsınız bir log dosyasına atarsınız.

Haa daemon olarak nasıl çalıştıracağım derseniz loop yapıp sleep leyin alın
size daemon :)

Yapmak istediğiniz scriptin öyle aman aman süper ultra bir yanı yok. Ne kylix
ne de python ile uğaşmanıza da gerek yok.

Hatta ve hatta Envere cevap vereceğiniz sürede yazardınız o scripti.

Kolay gelsin ...

--
Murat Koç
Kivi Bilişim Teknolojileri