Re: [Linux-programlama] RE: MySql Server yedekleme..

From: Yüksel ÖZCAN (yuksel@linux-sevenler.org)
Date: Sun 26 Dec 2004 - 02:20:49 EET

Selamlar,

a$agidaki maile aynen katilmakla birlikte, sistemi stop ettirip, 7/24
hizmet veren bir sunucuyu kisa sureli de olsa servis di$i birakmak bana
bile hic akillica gelmiyor. Neden mysqldump kullanmiyorsunuz, sonucta bu
uygulamayi geli$tirenler ile MySQL'i gelistirenler ayni insanlar, hazir
toolu varken ? Benim onerim serveri servis dI$I birakmadan bu i$i
halletmek. belki mysqldump i$inizi gormede yardimci olabilir. Birde
neden kylix ile kastirmayi planliyorsunuz ki? java var, mono.net var :)
C var, c++ var, Kylix'i du$unmeniz bile gercekten ilginc ? bunlar tabi
benim fikirlerim, uygulamayi sonucta siz istediginiz gibi ozgurce
yazabilirsiniz. Bende digerleri gibi sadece talebiniz uzere fikir
yurutuyorum

Yuksel OZCAN
http://muhasebeci.sf.net

25-12-2004 Cumartesi günü saat 13:37 sularında, Murat Koç dedi ki: