Re: [Linux-programlama] MYSQL Sorgusunda istediğim sonucu alamıyorum

From: BULENT AYDIN (bull_aydin@yahoo.com)
Date: Wed 08 Dec 2004 - 18:16:09 EET

Selamlar,

Serdar Köylü olayi gayet güzel özetlemis.
Bu is bir disiplin meselesi, bugünün isini yarina
birakmama meselesi ... bence ne ölcekte olursa olsun
optimize edilmis kod yazmaya calismak, kendinizi daha
iyi hissetmenizi ve daha büyük sorunlar karsisinda
daha rahat cözüm bulmanizi saglar. Bence antreman
gibi düsünmek lazim ...
Arti kodunuzu sonradan inceleyenlere de bir feyz
verirsininiz...

Bende ilk baslarda kücük veritabanlari ile ilgili
uygulama yazardim . Acikcasi kapasite ivir zivir pek
beni ilgilendirmezdi. Sonradan bu isin inceliklerini
kodlarima ekledikce, daha bir keyif aldim ..

Su anda calistigim firmada ki database kapasitesi 4
Terabyte civarinda... tablolarin büyüklüklerini tahmin
edin artik .

Ve gecmiste yaptigim optimizasyonlarin, yatirimlarin
ekmegini yiyorum ...

dizayn ve optimizasyon temeli isin ... önem vermek
lazim ...

kolay gele...