Re: [Linux-programlama] Re: java hakkinda

From: BULENT AYDIN (bull_aydin@yahoo.com)
Date: Wed 08 Dec 2004 - 00:24:01 EET

Selamlar,

listede hazımsızlık kokan, kökleri şiddete dayanan,
fundemantalist egilimler var galiba ....!!! ( kohlit

bu arada liste üyelerine saygıdan adınızı sanınızı da
yazsanız - yurdumunun tartışma özürlü mensuplarından
bir örnek )

Bu arada Enver Altın'ı tanımasam da, yazdıklarından
nasıl dolu ve paylasmaya acık oldugu ortada.
kendisine saygı diyorum.

neyse saptık iyice konudan , bu threadın adı java
hakkındaydaydı .. nereye geldi...

kolay gele...

bülent aydın