Re: [Linux-programlama] Re: java hakkinda

From: Burak B&B (burakb44@hotmail.com)
Date: Wed 08 Dec 2004 - 08:46:32 EET

Bülent bey teşekkür ederim.
java ile ilgili ilk maili ben attım sadece öğrenmek isteğim şey java'nın
delphi, vb., c gibi görsel bir arayüzü varmı diye öğrenmek istemiştim, varsa
link istemiştim konu nerelere geldi arkadaşlar mono, .net teknolojisi ile
ilgili bir sorum olmadı bu şekilde insanların kafalarını karıştırmayalım, bu
şekilde listedeki arkadaşlara yardımcı olunmuyor,

teşekkürler
Burak BİTİKÇİ