Re: [Linux-programlama] Re: java hakkinda

From: kohlit@icqmail.com
Date: Tue 07 Dec 2004 - 14:43:14 EET

Merhaba

Arkadaslar yazilanlari tekrar tekrar okudum ve vardigim sonuc:
bu Enver Altin denen arkadas birileri tarafindan gorevli tayin edilmis.
yani maddi bi cikari var.

yoksa bu kadar asikar bi konuda dahi hala utanmadan sikilmadan savunma
yapamazdi.
bunun baska bir izahi yok.

burda ne cikar olucakki diye dusunenler olabilir.

Linux'e ilgi duyan pek cok arkadas bu maillisti dinliyor. Enver Altin
isimli arkadasta bu windowscu kardeslerin direnclerini guclendirecek
yazilarla surekli maillisti mesgul ediyor.

Yazdiklarida saptirilmis.
>..NET'in cekirdegini olusturan bolumler, ECMA'nin onayladigi acik
>standartlardir. CLR/CLI, garbage collection

peki sorarim bunlar hangi dil sayesinde standart oldu. el cevap java.
Eger soylediklerinde samimiysen .net'i savunacagina java'yi savun. java
hakkinda yazilar yaz.

Bakin java savunuculugu yapsa anlarim ama yapmiyor. zaten en büyük
celiskisi burda.
Gecen gün java ile alakadar bir soru sormustum bana .net'i önerdi.
bu ne perhiz bune lahana tursusu.

Tekrar soyluyorum
"bir insan gerceklere gozunu kapatmis bir sekilde yanlista israr
ediyorsa cikari var demektir."

Volkan Yazici arkadas Enver Altin'a bi soru sormus.
Enver Altin'nin o konudan haberi yokmu saniyorsunuz kesinlikle var. ama
gundem etmez.
cunku misyonuna aykiri.

Niyetim Enver Altin'i vatan haini ilan etmek degil. Sonucta bunu para
icin yapiyor.
Hani Gaflet, Delalet, Ihanet üclüsü varya. Iste bu arkadas Delalet
mertebesinde.

Onemli: Bu yazida adi gecen karekterlerin gercek hayatla bir iliskisi
yoktur kesinlikle dikkate almayin.
Yakinda polisiye bi roman cikaricam deneme yapiyorum.

Saygi, Sevgi, Linux