RE: [Linux-programlama] java hakkında

From: Serbulent UNSAL (serbulentunsal@farabi.ktu.edu.tr)
Date: Tue 07 Dec 2004 - 10:38:46 EET

Merhaba,

Hazir konu monodan acilmisken. Birisi bana standartlari MS tarafindan
belirlenen bir projeyi özgür yazilim dünyasina tasimak icin emek ve
kaynak harcmanin mantigini anlatabilir mi lütfen. Ayrica su haberde
ilginizi cekebilir.
http://www.fazlamesai.net/modules.php?name=News&file=article&sid=2446

06-12-2004 Pazartesi günü saat 22:05 sularında, kohlit@icqmail.com dedi
ki: