RE: [Linux-programlama] java hakkýnda

From: Enver ALTIN (ealtin@parkyeri.com)
Date: Mon 06 Dec 2004 - 20:29:06 EET

On Mon, 2004-12-06 at 10:08 -0800, kohlit@icqmail.com wrote:
> Merhaba;

Merhaba,

> bu yazıyı yazmamdaki sebep 6 ay oncesine kadar aynı ruyayı goruyor
> olmamızdı. yaklasık 6 ay once kırmızı hapı ictim. ve artık
> linuxcuyum :)
> yukarda yazanlara ve hos gorunuze sıgınarak soyluyorumki "evet
> cahilliginizden dolayı .net'i bi halt zannediyorsunuz."

.NET'i bu kadar da küçümsemeyin:

        http://skyblue.gen.tr/sunumlar/mono/

adresinde Mono Projesi ile ilgili seminer notları var. Bir göz atmak
isteyebilirsiniz. Kısa bir Google araması size .NET hakkında çok fazla
bilgi saÄŸlayabilir.

> onemsiz not: bu mailliste kayıtlı olan fakat sesi solugu cıkmayan
> buyuk programcı abiler var sözüm onlara: linux sistem cagrılarını
> anlatan bi kitap yazsanız elinize mi yapısır.

http://tech9.net/rml/kernel_book/ adresinde Robert Love'in yazdigi
"Linux Kernel Development" adli kitap var.

Ayrıca:

        man syscalls

komutu ile Linux 2.4/2.6 sistem çağrılarının tam bir listesini
bulabilirsiniz. Ayrıca sisteminizde çekirdeğin kaynak kodu paketleri
kuruluysa /usr/src/linux/Documentation altında çekirdek hakkında bolca
bilgi ve belge bulabilirsiniz.

Ä°yi eÄŸlenceler,

--
Enver ALTIN                   |        http://skyblue.gen.tr/