Re: [Linux-programlama] java hakkında

From: Guray SATICI (guray.satici@gmail.com)
Date: Fri 03 Dec 2004 - 10:25:51 EET

Niye alinganlik gosteriyorsunuz ki?
Serdar Hoca bir genelleme yapiyor ..
ve bu genellemesinde de yanlis olan bie sey yok

Gercekten de piyasaya soyle bir baktiginizda kendini programci olarak tanitan
ve isi sadece if else dongulerinden baska bir sey olmayan bir cok
eleman karsiniza cikiyor.

Programcilari bos verin program yazan sirketler varki
bunlarin hali de harap gercekten ..

ve Serdar Hocanin da dedigi gibi .. yazdigi program icin yuzlerce
eleman tutan ve her gun bir tarafini duzeltmek icin ugrasan sirketler
var

Sizin uygulamanizin 120 bine hitap etmesi ve non stop calismasi
burdaki hic kimseyi ilgilendirmiyor. Yada ne kadar dehset bir
programci oldugunuz

Bence burada anlatilmak istenen seyleri almiyorsunuz ve
sadece konuyu degisik bi noktaya cekiyorsunuz ..