[linux-programlama] Re: xterm

From: Nebi Senol Yilmaz (nsenol_yilmaz@yahoo.com)
Date: Wed 04 Aug 2004 - 17:30:52 EEST

hmm;

istedigim daha farkli aslinda.

sey gibi dusunun,

bir ekran var, bir icon'a tiklayacagim,

bir terminal acilacak, o terminal'in kontrolu bende
olacak, onda istedigim komutlari calistirabilecegim ve
istedigim zaman o terminali kapatacagim....

hemen belirteyim, muhim olan sadece o komutun calismis
olmasi degil, o komutun o terminal uzerinde calismis
olmasi ve ciktisinin da yine o terminal uzerinde
goruntulenmesi....

tabii ki o terminal'e komutlari ben yazmayacagim,
baska bir program tarafinda o terminale gonderdigim
komutlar calisacak...

insallah ne yapmak istedigimi anlatabilmisimdir...