[linux-programlama] Re: Programlama yardım lütfen

From: Gurkan Aslan (gurkan@iaslan.com)
Date: Fri 09 Apr 2004 - 11:11:10 EEST

On Fri, 2004-04-09 at 10:35, Hikmet GÜNGÖR wrote:
> Merhaba Arkadaşlar,
Merhabalar...
> Şöyle bir program nasıl yapabilirim ?
>
> Linux üzerinde.
> php kullanarak sokete bağlanıyorum. Ve isteğim bir programa veri göndermek istiyorum. Ki bu programı da ben yazmak istyiyourm. Bu program nasıl dışarıdan veri alır ?
>
> bash ile yaptğım bir program edit edilebiliyor. örneğin pico. Bunu nasıl derleyebilirim ? Veya başkasının görmesini istemiyorum. ama yine de çalışsın.
>
> İyi düzeryde Delphi visual basic , php asp biliyorum ama linux ile daha çok yeni tanıştım.

Iyi duzeyde Delphi v.s. v.s. biliyorsaniz programatik olarak bu isi
nasil yapacaginizi da biliyorsunuzdur... Windows'takinden farkli bir
algoritma veya mantelite uygulamayacaksiniz... Bir taraftan baglanti
dinleyeceksiniz diger taraftan ise baglanacaksiniz... Bir parser yazarak
da yaptirmak istediginiz butun isleri yaptiracaksiniz... Kisa mantelite
budur... Ama teknik olarak nasil yaparim gibi bir detay soruyorsaniz
http://lidn.linux.org adresine bakmanizi oneririm.

> Yardımlarınıza teşekkürler

Olabildiysem ne ala... Rica ederim...

--
Hazar Agency & Computer Systems
(GNU/Linux Solutions)

Projects and Software Development Department Manager Gurkan ASLAN (a.k.a. Integer)

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part