[linux-programlama] Programlama yardım lütfen

From: Hikmet GÜNGÖR (hikmet@pcpazari.com)
Date: Fri 09 Apr 2004 - 10:35:48 EEST

Merhaba Arkadaşlar,
Şöyle bir program nasıl yapabilirim ?

Linux üzerinde.
php kullanarak sokete bağlanıyorum. Ve isteğim bir programa veri göndermek istiyorum. Ki bu programı da ben yazmak istyiyourm. Bu program nasıl dışarıdan veri alır ?

bash ile yaptğım bir program edit edilebiliyor. örneğin pico. Bunu nasıl derleyebilirim ? Veya başkasının görmesini istemiyorum. ama yine de çalışsın.

İyi düzeryde Delphi visual basic , php asp biliyorum ama linux ile daha çok yeni tanıştım.

Yardımlarınıza teşekkürler

www.pcpazari.com