[linux-programlama] Re: Programlama yardım lütfen

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Fri 09 Apr 2004 - 13:19:08 EEST

 Merhabalar,

> php kullanarak sokete bağlanıyorum. Ve isteğim bir programa veri göndermek
> istiyorum. Ki bu programı da ben yazmak istyiyourm. Bu program nasıl
> dışarıdan veri alır ?

 Ne soylemek istediginiz pek iyi anlasilmiyor aslinda, ya da en azindan ben
anlayamadim; meseleyi biraz acarsaniz belki daha iyi yardim edebiliriz
(herhalde bir portu dinleyen yaziliminizin disardan nasil veri alacagini
sormuyorsunuzdur).

 Fakat su adrese bir goz atin, sorunuzu pek anlayamamis olsam da belki
aradiginiz seyin cevabi burdadir: [1]

> bash ile yaptğım bir program edit edilebiliyor. örneğin pico. Bunu nasıl
> derleyebilirim ? Veya başkasının görmesini istemiyorum. ama yine de
> çalışsın.

 Kabuk scriptleri, yorumlanan scriptler olurlar. Uzerlerinde calistiklari
kabuk tarafindan satir satir yorumlanarak, yine kabuk tarafindan
isletilirler. Dolayisi ile derleyemezsiniz.

 Ben illa ki kaynak kodu kapali bir seyler yazmak istiyorum kimse gormesin
diyorsaniz, (ki bunu neden istediginizi tartismayi isterdim) C ile yazin.

 Selamlar.

--

[1] http://tr2.php.net/manual/en/ref.sockets.php

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@comu.edu.tr, evreniz@core.gen.tr http://zion.comu.edu.tr/~evreniz/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". -