[linux-programlama] Re: PHP ile uzak Oracle db'ye Ulasmak

---------

From: Burak DAYIOGLU (burak.dayioglu@pro-g.com.tr)
Date: Thu 01 Apr 2004 - 04:04:34 EST

    Dogan Zorlu wrote:
    > Sevgili arkadaşlarım,
    > Bu konuda daha öncekileri daha okumadım ama son iki mail ilginç geldi.

    Son iki mesajin birisi benim, once Orhan Bey'in sonra da sizin
    yazdiginiz bu mesajlari saskinlikla okuyorum.

    Volkan Bey'in orjinal sorusunun "Windows 2000'deki Oracle'a Linux
    uzerindeki PHP'den nasil baglanacagim?" oldugunu, verdigim teknik
    cevabin ardindan Orhan Bey'in mesajindaki "sakin yapmayin"'lar ile devam
    ettigimizi ve benim "neden yapmayalim ki?" notum ile bu noktaya
    geldigimizi hepinize animsatirim.

    Saskinim cunku benim yazdigim mesajlarin herhangi birisi "Oracle
    kullanmalisiniz cunku ..." catisi uzerine kurulu degil. Volkan Bey de
    "Oracle kullanayim mi?" diye sormadi/sormuyor.

    Dolayisi ile bir karsilastirma yapmak ve/veya alternatifleri
    degerlendirmek noktasinda degildik, buraya tumuyle Orhan Bey'in
    (kusuruma bakmazsa heyecani :) ) sayesinde geldik.

    Kendi mesajim icin ilginclik tarifini kabul etmiyorum, zaten genel
    cercevesi itibari ile LKD uyesi olarak etkin bir open-source alternatif
    soz konusu ile business-case konusunda cok detayli bilgi sahibi olmadan
    ticari bir cozumu savunuyor olmam pratikte benden beklememeniz gereken
    bir davranistir.

    sevgilerimle.

    --
    Burak DAYIOGLU
    Danisman, Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.