[linux-programlama] Re: PHP ile uzak Oracle db'ye Ulasmak

---------

From: Volkan Evrin (linux@karel.com.tr)
Date: Thu 01 Apr 2004 - 08:06:03 EST

    Oneriler icin cok tesekkur ederim.
    Birincisi, benim su an da kafamda olan islem halen Win2000 ustunde calisan
    bir Oracle DB+APP sistemine Linux ustunde calistiracagim bir apache-php ile
    baglanip, DB icinden bilgi cekmek. Bunun amaci da Oracle'in kendi APPS
    uygulamasi hem yavas hem de sistem zaten yuklu oldugu icin basit islemler
    icin kullanicilarin Oracle'i mesgul etmeleri yerine benim LINUX ustunde
    calisan Intranet sunucumdan hizmet almalaridir. Burak'in onerdigi yontemi en
    kisa zamanda deneyecegim.

    Ikincisi de Orhan Bey'in soylediklerine yurekten katiliyorum. Burak'in da
    belirtigi gibi, Acik Kaynak Kodlu sistemleri tercih ediyorum. Zaten
    kuracagim sunucu temelde Intranet hizmetini Apache+MySQL+Php olarak verecek.
    Bu arada Oracle kullanicilarina ek hizmet versin istiyorum. Oracle sistemi
    ise firmam tarafindan uygulamaya alinan bir ERP cozumu. Herhangi bir
    gorusumun veya katkimin olmadigi, sadece yonetmekle(!) didisdigim bir
    sistem. Windows uzerine kuruldugu gunden beri de kafamda kalan 2-3 tel sac
    da gitti zaten. Windows kendini calistirmak icin ugrasiyor, bir de Oracle..
    :-)) Degmesin yagli boya!..

    Calisir cozume ulasinda ayrintili bilgiyi listeye de gececegim. Tekrar
    tesekkurler.

    Volkan Evrin