[Linux-sunucu] Re: cok garip bir durum cözdüm :)

From: Atif CEYLAN (atifceylan@gmail.com)
Date: Sun 13 Nov 2005 - 23:54:53 EET

Atif CEYLAN wrote:

> 5 adet veri tabanı sunucum var (MySQL).
> bunlardan sadece 1 tanesine baglantı çok hızlı oluyor. diğerleri en az
> 7-8 saniye bekliyor.
> işin garip tarafı diğer 4 tanesinde kendi üzerlerinde bağlanmaya
> çalışırken eğer localhost yazarsam sorun yok ancak ip sini yazarsam
> gene çok yavaş bağlanıyor yani diyelim 192.168.0.10 ip li makina
> üzerinde localhost ile baglanırsam sorun olmuyor ancak -h 192.168.0.10
> yazarsam bekleyip duruyorum. hızlı olan makina ila aynı konfa
> sahipler. ilkinde ip tables ile NAT falan yapılıyor fark olarak.
> [...]
kusura kalmayın arkadaşlar. buraları bayağı meşkul ettim.
sorunum çözüldü.
aklınızda bulunsun eğer host kısmına ip yazsanızda çok yavaş bağlanan
bir mysql sunucunuz varsa sebebi /etc/resolv.conf tur.
servis sağlayıcıya goturmeden once ayarladığınız DNS serverı
değiştirmezseniz boyle gunlerce debelenirsiniz.
ama name server ile ip nin alakasını anlayabilmiş değilim doğrusu.
ağ yavaşlığı sorunumda farklılık yok. O halen devam ediyor.
onunda vardır bi b..luğu ama ne? :) herkese teşekkur.
*<< SIZI SEVIYORUM PENGUENLER >>*