[Linux-sunucu] cok garip bir durum

From: Atif CEYLAN (atifceylan@gmail.com)
Date: Sun 13 Nov 2005 - 22:29:04 EET

5 adet veri tabanı sunucum var (MySQL).
bunlardan sadece 1 tanesine baglantı çok hızlı oluyor. diğerleri en az
7-8 saniye bekliyor.
işin garip tarafı diğer 4 tanesinde kendi üzerlerinde bağlanmaya
çalışırken eğer localhost yazarsam sorun yok ancak ip sini yazarsam gene
çok yavaş bağlanıyor yani diyelim 192.168.0.10 ip li makina üzerinde
localhost ile baglanırsam sorun olmuyor ancak -h 192.168.0.10 yazarsam
bekleyip duruyorum. hızlı olan makina ila aynı konfa sahipler. ilkinde
ip tables ile NAT falan yapılıyor fark olarak.
ayrıca diger forumdada yazdığım ve anlayamadığım bir durum daha var.
ağım 1 GB. ethernetlerde oyle. kablolar kalite. ama ne hikmetse ağ
transfer hızım 10 mb/s geçmiyor. bunu gunlerdir soruyorum internetten
bakınıyorum ama nafile.... :( durumda bi değişiklik yok. dişe dokunur
bir ve cevap alamadım.yardımlarınız ve yanıtlarınız için şimdiden çok
teşekkur.....