Re: [Linux-sunucu] vsftpd kullanıcı sınırlama

From: Huzeyfe Onal (huzeyfe.onal@gmail.com)
Date: Tue 01 Nov 2005 - 13:04:07 EET

merhaba,
vsftpd.conf'ta
userlist_enable=YES
userlist_file=/etc/ftpusers.yasakli
yazip
/etc/ftpusers.yasakli dosyasini olusturup icine yasaklamak
istediginizi kullanici adlarini yazabilirsiniz.

01.11.2005 tarihinde Ahmet DURUÖZ <ahmet@duruoz.gen.tr> yazmış:
> Merhaba,
>
> Vsftpd ile belirlediğim kullanıcıların ftp den login olmasını nasıl
> engellerim. Bazı kullanıcılar login olacak bazılar olamayacak işleminin
> nasıl yapıldığı konusunda bilgisi olan varmıdır? Chroot ile kullanıcılar
> kendi dizinleri dışına çıkamıyor ama ben bazı kullanıcıların hiç
> bağlanamamasını istiyorum. Yardımlarınız için teşekkürler
>
> Saygılarımla
> Ahmet DURUÖZ

Huzeyfe ÖNAL
---
First Turkish Qmail book is out! Go check it.
Duydunuz mu! Turkiye'nin ilk Qmail kitabi cikti.
http://www.acikakademi.com/catalog/qmail/