[Linux-sunucu] vsftpd kullanıcı sınırlama

From: Ahmet DURUÖZ (ahmet@duruoz.gen.tr)
Date: Tue 01 Nov 2005 - 12:53:02 EET

Merhaba,

Vsftpd ile belirlediğim kullanıcıların ftp den login olmasını nasıl
engellerim. Bazı kullanıcılar login olacak bazılar olamayacak işleminin
nasıl yapıldığı konusunda bilgisi olan varmıdır? Chroot ile kullanıcılar
kendi dizinleri dışına çıkamıyor ama ben bazı kullanıcıların hiç
bağlanamamasını istiyorum. Yardımlarınız için teşekkürler

Saygılarımla
Ahmet DURUÖZ