Re: [Linux-sunucu] mail atarak servis durduma yada baslatma.

From: Huzeyfe Onal (huzeyfe.onal@gmail.com)
Date: Tue 01 Nov 2005 - 12:54:50 EET

merhaba,
LinuxJournal'da bu tip bir sistemi "guvenli" bir sekilde kurmayi
anlatan makale vardi.
Adresi:http://www.linuxjournal.com/article/6455 , isinize yarayabilir.
Basit olarak procmail ile yapilabilir ama guvenligi saglamak icin ek
mekanizmalar kullanmak gerekebilir.

01.11.2005 tarihinde mesut <mesut@egemenyazilim.com> yazmış:
> merhaba,
> linux server uzerinde bir servisi uzaktan durdurmak yada baslatmak isini
> mail yolu ile yapmak istiyorum. yani linuxdaki MTA daki bir kullaniciya
> mail geldiginde apache servisini baslatsin yada durdursun. hatta mail
> icerigindeki baslat yada durdur gibi bir yaziya gore ilgili servise
> mudahale etsin istiyorum. boyle bir seyi nasil yapabilirim?
> MTA:qmail
>
> tesekkurler.

Huzeyfe ÖNAL
---
First Turkish Qmail book is out! Go check it.
Duydunuz mu! Turkiye'nin ilk Qmail kitabi cikti.
http://www.acikakademi.com/catalog/qmail/