[Linux-sunucu] mail atarak servis durduma yada baslatma.

From: mesut (mesut@egemenyazilim.com)
Date: Tue 01 Nov 2005 - 12:29:10 EET

merhaba,
linux server uzerinde bir servisi uzaktan durdurmak yada baslatmak isini
mail yolu ile yapmak istiyorum. yani linuxdaki MTA daki bir kullaniciya
mail geldiginde apache servisini baslatsin yada durdursun. hatta mail
icerigindeki baslat yada durdur gibi bir yaziya gore ilgili servise
mudahale etsin istiyorum. boyle bir seyi nasil yapabilirim?
MTA:qmail

tesekkurler.