Re: [Linux-sunucu] (konu yok)

From: Rüştü Derici (rustuderici@gmail.com)
Date: Tue 24 May 2005 - 15:29:31 EEST

knoppix kurulum gerektirmeyen cdden çalışan bi sürüm olduğu için
linux'e aşinalık kazanmak açısından ilk başlarda onu kullanmanız çok
faydalı olacaktır.Bu şekilde çalışan
ulusal işletim sistemimiz pardus 'u da ayrıca öneririm.
Bununla beraber bir bilgisayarda iki işletim sistemi kurulabilir. Yani
windowsunuz dururken
harddiskin başka bir partisyonuna linux kurup ikisine de ayrı ayrı
ulaşabilirsiniz.
bununla ilgili olarak
www.tldp.org (The Linux Documentation Project) de bulabileceğiniz MultiOS howto
yardımcı olacaktır.