Re: [Linux-sunucu] (konu yok)

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Mon 23 May 2005 - 20:02:01 EEST

Merhaba,
özellikle açık kaynak kodlu olduğu için, linux ya da UNIX türevi
işletim sistemleri programlama için gerçekten uygundur, herhangi bir
konuda (özellikle C/C++, PHP, MySQL, Kylix=DELPHI) çok fazla kaynak
bulabilir, listeler vasıtası ile yardımlar alabilirsiniz.

Sistem kurulumuna gelince güncel bir sistemi kurmanızda fayda var. Bu
yüzden gelecek biraz eski kalabilir. Güncel bir dağıtım kullanarak hem
kuracağınız dağıtımın içerdiği paketler son sürüm olacaktır hem de
çalışan sisteminize uygun daha çok paket (program) bulabilirsiniz.
Çeşitli dağıtımlardan birini seçebilirsiniz. (debian, fedora, mandrake
dağıtımlarından biri olabilir, sanırım debian daha çok tercih
ediliyor).

Kolay gelsin...