Re: [Linux-sunucu] LOAD YÜKSELMESİ

From: koray (koray@nsswb.com)
Date: Thu 31 Mar 2005 - 14:23:14 EEST

load yukselmesi demek en kaba tabirle sistemin yukunun artmasi demektir.
buna sebep olan herhangi bir altsistemdeki darbogaz olabilir,herhangi
bir uygulamadaki bug olabilir vs.Bu yuke neyin neden oldugunu bulmak ve
cozum uretmek icin ise asagidaki linkteki dokumani okumanizi tavsiye ederim.

http://www.redbooks.ibm.com/redbooks/pdfs/sg245287.pdf