[Linux-sunucu] cluster

From: Huseyin A. Ozbey (huseyin_ozbey@evkur.com.tr)
Date: Wed 23 Mar 2005 - 09:25:24 EET

Merhaba
Benim yapmakta oldugum elektronik ticaret sitesinin down olmamasini
temin etmeye yonelik high availability uygulamasini acilen ogrenmeye
ihtiyacim var. Apache ve mysql'i ve web server'i(donanimi) bu tur bir
uygulamada nereye nasil konumlandiracagimi hiç bilmiyorum.

Sadece henuz kapisindan içeri adim atmadigim bir iki ip ucu var elimde.
http://www.linux-ha.org/
http://www.ultramonkey.org

simdi sizden birde
http://oscar.sf.net ogrendim ama sistemin calisma mantigini bilmiyorum.
Bu programlar neyi sagliyor, apache ve mysql'i nasil konfigure
etmeliyim, bir daha derlemem gerekecekmi, ikinci bir server ihtiyacim
olacakmi?

Huseyin A. Ozbey