Re: [Linux-sunucu] cluster

From: Evren Kalayciklioglu (cliffhanger1212@yahoo.com)
Date: Wed 23 Mar 2005 - 05:59:06 EET

Bu cluster ile ne yapacaginiz onemli bir konu. Load
balancing, High availibility, Parallel programming.
Bunlar cluster'larin kullanildigi 3 onemli kol.
Sorunuzu daha acik yazarsaniz yardimci olabiliriz.

Linux ortaminda cluster yazilimi gibi bir pek yok.
Size hazir halde getirilen bazi toparlmalar var. Bir
cok ozelligi olan OSCAR'i kullaniyorum ben.
oscar.sf.net adresinden ulaşabilirsiniz. Bir cok
is icin degisik derlemeler yapilmis.

Yine de sorunuzu daha acik yazin daha cok yardimci
olalim.