[Linux-sunucu] Courier-IMAP Kurulumunda hata veriyor

From: fatih talu (fatihtalu@gmail.com)
Date: Sat 05 Mar 2005 - 16:19:50 EET

is yerimde mail server kurma ve yonetme gorevi bana verildikten sonra
yaptigim arastirmalar sonucu qmail kurmaya karar verdim ve
belgeler.org ardesinden qmail i kurulumu ile ilgili dokumanlari
okuyarak uygulamaya basladim. (Kullanim kolayligindan dolayi Mandrake
10.1 kulllaniyorum)
Qmaili+Vpopmail+Ezmlm+Autoresponder+QmailAdmin programlari basari ile
kurduktan sonra sira Courier-IMAP'i kurmaya geldi. courier-imap-4.0.1
i kurmaya calisiyorum, fakat belgeler.org da courier-imap-1.5.3 in
kurulumu anlatiliyor. Burada normal kullanici olarak asagidaki komutu
calistirmam gerektigini soyluyor :
 ./configure --enable-workarounds-for-imap-client-bugs \
--with-authpwd --with-authpam --with-authshadow --without-authmysql \
--without-authldap --without-authvchkpw --enable-unicode

Komutu calistirdiktan sonra check islemleri basliyor ve sonunda bir
warning ve bir error veriyor. warning de Redhat veya Fedora
kullandigimi, bu nedenle rpm dosyalarini indirmemi tavsiye ediyor.
Redhat kullanmama ragmen neden boyle bir uyari getirdigini anlamadim.
Ve -with--redhat komutunu yazarak komutu tekrar calistirmami
soyluyor. Fakat bu sekilde komutu tekrar calistirdim ve courier-
authentication kutuphanesini bulamadigini soyluyor. ilgili siteden
gerekli dosyayi indirdim benzer bir hatayida burda veriyor.
Yardimlariniz icin tesekkurler...