Re: [Linux-sunucu] Telekomun statik IP ucretlendirmesi

From: Guray SATICI (guray.satici@gmail.com)
Date: Sat 05 Mar 2005 - 13:33:39 EET

On Sat, 5 Mar 2005 13:28:14 +0200, Umut Besler
<umutbesler@umutbesler.com> wrote:

> Ripe kriteri lafinda benim anladigim, bize ait bir ip adresi verecekler ve
> ripe kayitlarinda bizim ismimiz gorunecek. ayrica kendimiz reverse dns
> falanda yapabilecegiz. Eger bu sekilde olacaksa zaten suanki ip bloklarindan
> veremezler. Yeni iplerde de spam olacagini zanletmiyorum cunku ip adresinde
> kisinin adi gozukecek.
> Bu sekilde olursa bence cok iyi olur.

Evet zaten eski IP bloklarindan veremezler. Kisinin adina atanacaksa
IP blogunun kara listelere girmesi soz konusu olmaz gibime geliyor.
Tabiki bu sekilde yeni bir IP blogu ve kisiye gore tanimlanacak IP ler
ile olay cozulebilir.
Yinede Turk Telekom bu .. Her zaman acik bir kapi birakmak gerekiyor.