Re: [Linux-sunucu] Courier-IMAP Kurulumunda hata veriyor

From: Serkan Kenar (serkan@ieee.metu.edu.tr)
Date: Sat 05 Mar 2005 - 17:11:03 EET

fatih talu wrote:

>Komutu calistirdiktan sonra check islemleri basliyor ve sonunda bir
>warning ve bir error veriyor. warning de Redhat veya Fedora
>kullandigimi, bu nedenle rpm dosyalarini indirmemi tavsiye ediyor.
>Redhat kullanmama ragmen neden boyle bir uyari getirdigini anlamadim.
>Ve -with--redhat komutunu yazarak komutu tekrar calistirmami
>soyluyor. Fakat bu sekilde komutu tekrar calistirdim ve courier-
>authentication kutuphanesini bulamadigini soyluyor. ilgili siteden
>gerekli dosyayi indirdim benzer bir hatayida burda veriyor.

Hatayi ve uyariyi yazarsaniz daha cok yardimci olabiliriz.
Authlib'le ilgili olarak, Courier-imap'in 1.5.3 surumunde authlib koda
dahildi. Ancak sonrasinda, bu ayri bir paket haline getirildi.
http://www.courier-mta.org/authlib/ adresinden authlib'i indirip
sisteminize kurduktan sonra imap'i derlenemeniz gerekiyor.