[Linux-sunucu] web ve mail server

From: yunus GÜMÜ? (yunusgumus@hotmail.com)
Date: Wed 02 Mar 2005 - 09:33:58 EET

1024 K adsl bağlantım var, static IP'im var.

Web ve Mail server kurabilirmiyim. 500 kişiye mail adrsi vereceğiz. Ne kadar kullanışlı olur.

Sistemde aynı anda 20 bilgisayar internete bağlı oluyor. Firewall üzerinde squid yüklü. Ne kadar verim elde edebilirim.

Bu maili Mustafa Akgül' ün Her okula web ve mail server kurulması gereğini içeren mesajından ötürü gönderiyorum.

İyi Çalışmalar.

Hazirliksiz yakalanmamak için MSN hava durumu hizmetinizde! Burayi tiklayin!