Re: [Linux-sunucu] Samba iligilitüm bilgilerin yedeklenmesi

From: Umut Demirhan (linuxlist@gmail.com)
Date: Tue 07 Jun 2005 - 19:30:39 EEST

Kullandiginiz dagitima gore samba bu konudaki bilgileri
 /var ya da /etc icinde bir yerlerde tutuyor olmali.
 Eski diskinizden bu klasorlerdeki samba ayarlarina ait
klasoru yedekleseydiniz sorun kalmazdi.
 Kullanici yonetimi icin de /etc/shadow ve /etc/passwd
ya da ldap gibi bir arac kullaniyorsaniz o araca iliskin
klasor ve dosyalar yeterli olacaktir.
 Benim "production" gentoo sunucum disk hatasiyla
su koyverdiginde ayni USE degerlerini kullanarak
derledigim gentoo icine bozuk diskten kurtardigim
/etc ve /var dizinlerini kopyalamak ve biraz da ince
ayar yapmak yeterli olmustu..
 Bu defalik gecmis olsun. Bir dahaki sefere yedek
alip bu yedekle sadece sambayi bile alakasiz bir
linuxa yeniden kurabilirsiniz tum ayar ve uyeleriyle.