Re: [Linux-sunucu] Samba iligilitüm bilgilerin yedeklenmesi

From: Osman Demirhan (osman@sabanciuniv.edu)
Date: Tue 07 Jun 2005 - 13:24:27 EEST

Merhaba,

Samba'yı yeni kurduğunuzda domain SID'i çok büyük olasılıkla
değişmiştir. Domain üyesi istemcileri tekrar domain'e sokunca
kullanıcılara karşılık gelen SID de değişmiş oluyor.

Çözüm olarak eski SID yeniden samba'ya girilmelidir.

samba3 için "net getlocalsid" ile o anki SID'i öğrenebilirsiniz. "net
setlocalsid yeni_sid" ile de sid değiştirilir.

net komtu iiçin klavuz sayfası okunabilir.

İyi çalışmalar.