Re: [Linux-sunucu] Samba iligilitüm bilgilerin yedeklenmesi

From: Mucip ILBUGA (mucip.ilbuga@gmail.com)
Date: Tue 07 Jun 2005 - 13:10:04 EEST

Selam,
İşte bu hata!! Adamı sinir eden ve acayip zahmetli bir hata. Makinaları
gezmekten ziyade; Tüm makinalardaki e-posta hesabı ve bazı programları
(mesela AutoCAD) yeniden kurman gerekiyor. Çünkü tekrar giriş yaptığında
yeni bir kişi olarak giriş yapıyor ve yeni bir hesap açıyor. Ben bunun
çaresini bulamadım. Sanırım Linux Kullanıcı adı ile beraber bir ID
tutuyormuş. Siz tüm kullanıcıları kopyalasanız bile bu ID'ler çakışmıyor.
Dolayısı ile Linux yeni bir kullanıcı girişi algılıyor. Ve win2000 ve
XP'lerde yani bir hesap yaratılıyor. Oysa ki aynı isimli kullanıcı zaten
tanıtılmış.

Cevap bulunursa çok sevinirim... Hararetle bekliyorum...

Kolay gelsin,
Mucip:)