[Linux-sunucu] Samba iligil itüm bilgilerin yedeklenmesi

From: Veli ADIGÜZEL (velia@linux-sevenler.org)
Date: Tue 07 Jun 2005 - 15:43:23 EEST

Selamlar,,,,

Geçenlerde olabilecek en kötü şey oldu ve linux PDC(Birincil Domain
kontrol) olan makinamın sistem yüklü olan diski dma sorunları yüzünden
su koy verdi ve yaklasık 15-20 dakika içinde sistemi yeni bir diske
kurup webmin aracılığı ile almış olduğum kullanıcı ve gruplar , samba
dhcp ayarlarını geri yükledim sistem çalışır hale geldi ama işin en kötü
yanı ise domaine bağlı olan tüm makinalar (win98 hariç) tekrar domaine
tanıtmam gerekti (domainden çıkarıp) bunun önüne nasıl geçebilirim bu
bize baya zaman kaybettirdi ~100 makina tektek baya zor oldu :P Tam
olarak hangi dosyaları yedeklemem lazım bu olaydan kurtulmak için (tüm
makinaları yeniden dolaşmamak)

Şimdiden teşekkürler.