Re: [Linux-sunucu] phpbb yardım

From: Recep KIRMIZI (rkirmizi@gmail.com)
Date: Fri 03 Jun 2005 - 13:34:44 EEST

o sorunu bende yaşamıştım ama ben nuke kullanırken yaşamıştım. Bütün
veri tabanı calısıyor durumdaydı fakat forum modulune bakmak
istedigimiz de dediginiz gibi php kodları gorunuyordu. Hatta bu sorun
icin forum modulunu kapatmıştım. yast ile online update yaptım php
deki sorun düzeldi. iyi çalışmalar
Saygılarımla... Recep KIRMIZI