Re: [Linux-sunucu] Proxy serveriçin hangi dağı tım kullanılmalı?

From: Recep KIRMIZI (rkirmizi@gmail.com)
Date: Fri 03 Jun 2005 - 13:32:01 EEST

Ben censornet kullanmadım fakat onun turkceleştirilmis bir versiyonu
olan teknowall kullandım. aslına bakarsanız ben active dir'den
kullanıcıları cekme kısmında takılmıştım. Bravo kullanıcıları
aldıysanız tebrik ederim ben cok ugrasmıstım. Bu arada windows server
2000'mi 2003'mü. teknowall'da /etc/init.d/firewall stop gibi bir komut
wardı yanlış hatırlamıyorsam. Firewall otomatik olarak devreye
giriyor. bu komutu crontab'dan da silerseniz. olay hallolacak gibi
duruyor.
Saygılarımla... Recep KIRMIZI.